Diskus hernija – lečenje igloterapijom, bez operacije

Sergej Kogaj

Diskus hernija nije neizlečiva, korejska akupunktura je rešenje.

Posle terapija korejskom akupunkturom diskus hernija nestaje i čovek je zauvek zdrav, kao pre bolesti. Ne mora da dolazi na kontrole. Može slobodno da živi, bavi se sportom, pleše, radi kao da nikad nije bio bolestan – kaže dr Sergej.

Ruski stručnjak tvrdi: diskus hernija nije neizlečiva, korejska akupunktura je jedino rešenje. Lekovi i blokade samo pogoršavaju problem, jer diskus hernija i dalje ugrožava nerve i mišiće.

Lekovi uništavaju nerve i mozak, a kičma se sve više krivi i boli. Nervi su uklješteni, ali pošto nema informaciju o bolu, čovek pravi pokrete koje ne sme i još više naškodi svom zdravlju – kaže dr istočne medicine.
Korejska akupunktura, koju je dr Sergej u porodici učio, leči kičmu, leđa, ruke, noge, glavu.

Sportisti i IT inženjeri – programeri – mogu da odahnu, Rus ima magičnu formulu za lečenje kičme i leđa. Povređeni i oboleli mišići i nervi postaju zdravi kao pre bolesti.

Često se sportisti, menadžeri i IT inženjeri interesuju za lečenje kičme i leđa. Njihovi problemi su isti, iako su izazvani različitim uticajima.

Povrede kičme i leđa kod sportista izaziva intenzivan trening. Kod rekreativaca je najčešći uzrok nepravilan trening.

Menadžeri trpe veliki stres, koji izaziva grčenje mišića i vremenom dovodi do hroničnih zapaljenja, a onda i do krivljenja kičme.

IT inženjere – programere  ubija preterano sedenje i neaktivnost – kaže dr Sergej.

Igloterapija - Diskus hernija

Povratak u akciju – Lečenje diskus hernije

Sportiste najviše interesuje da li postoji magična formula za lečenje kičme i leđa.

– Ljudi koji su navikli da budu aktivni da trče, treniraju, takmiče se, njima smeta kad im povrede smanje životnu aktivnost i ograniče njihove pokrete. Oni hoće što pre da se vrate u akciju, zato traže magičnu formulu za izlečenje kičme i leđa – navodi dr Sergej.

Lečenje kičme i leđa je dug proces. Naročito kad je reč o hroničnim stadijumima bolesti.

– Kod teških slučajeva, ili povreda koje su dugo vremena pogrešno leče, potreban je veliki broj tretmana. Ali, kad se terapija lečenja kičme i leđa akupunkturom sprovede do kraja, ljudi potpuno ozdrave i mogu da se vrate normalnom životu, ne moraju više da idu kod doktora, niti da dolaze na kontrole. Mogu da žive kao pre bolesti – zaključuje Sergej Kogaj, igloterapeut, majstor korejske akupunkture.

Na našem Youtube kanalu pogledajte iskustva naših pacijenata i uverite se da je Život bez bola moguć!

Možete zakazati pregled na telefon +381 668022222 ili putem naše kontakt forme.